Tootegrupid


Müügitingimused

1. Üldiste müügitingimuste kehtivus

1.1. Üldised müügitingimused kehtivad Thaya Shop&Salon klientide (edaspidi Klient) ja Thaya Shop&Salon E-Poe omaniku THAYA FOORUM OÜ (edaspidi thaya.ee/pood) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Üldised müügitingimused ei saa olla vastuolus Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.

1.3. Lisaks käesolevatele Üldistele müügitingimustele reguleerivad Kliendi ja thaya.ee/pood vahelisi suhteid thaya.ee/pood tooteinfo, hinnakiri, ostuinfo ning väljakujunenud head tavad.

1.4. thaya.ee/pood jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist lehekülgedel: www.thaya.ee või www.thaya.ee/pood. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.5. thaya.ee/pood ja Klient soovivad kaubelda thaya.ee/pood kodulehekülje www.thaya.ee kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel. thaya.ee/pood koduleheküljel tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

1.6. Toodete juures olevad pildid on illustratiivse tähendusega.

2. Thaya Shop&Salon hinnakiri

2.1. thaya.ee/pood e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ning ilma kohaletoimetamise kuluta. Kõik hinnad e-poes sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2. Kauba kohaletoimetamise hind sõltub Kliendi poolt tellimuse vormistamisel valitud kohaletoimetamise viisist.

2.3. thaya.ee/pood jätab endale õiguse hindasid korrigeerida. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli ettemaksuarvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, mil ta on klikkinud nupule "LISA KORVI".

3.2. Toote Ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel ostma.

3.3. Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid soovi korral tooteid Ostukorvist eemaldada.

3.4. Ostukorvis olevad tooted on kuni tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele thaya.ee/pood Klientidele.

3.5. Tellimuse vormistamiseks vajutab Klient nupule "TELLI".

3.6. Tellimuse vormistamisel valib Klient endale meelepärase kohaletoimetamise viisi ja maksemeetodi ning kontrollib "Arve Saaja" ja "Kauba Saaja" andmete õigsust.

3.7. Tellimuses esitatud andmete täpsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine. Peale vajutamist nupule "Esita tellimus," saadetakse Kliendi e-posti aadressile automaatselt ettemaksuarve.

3.8. Müügileping loetakse sõlmituks juhul, kui Klient on 2 kalendripäeva jooksul tasunud vähemalt 50% ettemaksuarve alusel tasumisele kuuluvast summast THAYA FOORUM OÜ arvelduskontole (SEB EE961010220119686017). Tellimus postitatakse, kui THAYA FOORUM OÜ arvelduskontole on laekunud 100% ettemaksuarve alusel tasumisele kuuluvast summast.

4. Tellitud kauba eest tasumine

4.1. Ettemaksuarve alusel pangaülekandega.

4.2. Kui Klient on tellimuse kinnitanud, saadetakse Kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile koheselt ettemaksuarve, mis on aluseks kauba eest tasumisel.

4.3. Kui Kliendi e-posti aadressile ei ole 1 tunni jooksul peale tellimuse vormistamist saabunud tellimuse kinnitust, palume ühendust võtta epood@thaya.ee

4.4. Ettemaksuarves on ära toodud Kliendi poolt tellitud tooted ja kontaktandmed, kuhu tellimus saadetakse. Samuti on ettemaksuarves toodud thaya.ee/pood andmed ning THAYA FOORUM OÜ pangakonto, kuhu saab makse sooritada.

4.5. Juhul, kui Klient soovib toodet broneerida, tuleb tasuda 50% summast ettemaksuarve alusel tasumisele kuuluvast summast ning makse sooritamisel märkida "Kommentaarid" kuupäev, millal soovitakse ülejäänud summa tasuda. Tellimus postitatakse, kui THAYA FOORUM OÜ arvelduskontole on laekunud 100% ettemaksuarve alusel tasumisele kuuluvast summast. Broneerimistasu ei kuulu tagastamisele, kui Klient tellimusest loobub.

4.6. Kui Klient ei ole ettemaksuarvet tasunud 4 kalendripäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest, loeb thaya.ee/pood seda Kliendi sooviks ostust loobuda ja tühistab tellimuse.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt tingimuste punktile 3.8. ja eeldusel, et punkt 1.5. on täidetud, toimetatakse tooted kohale Kliendi poolt tellimuses esitatud aadressil.

5.2. Kliendil on võimalik valida järgnevate kohaletoimetamise viiside vahel:

5.2.1. Itella SmartPOST ja Omniva vahendusel Eesti Vabariigi piires - 0 EUR, kui tellimuse summa ületab 30 EUR.

5.2.2 Itella Kuller teenus (Kaup koju kätte), ELS Kuller teenus (Kaup koju kätte) ja DPD kuller teenus (Kaup koju kätte) vahendusel Eesti Vabariigi piires - 0 EUR, kui tellimuse summa ületab 50 EUR.

Hinnakiri

Thaya Shop&Salon´ist Tallinnas (Narva mnt. 5 FOORUM KESKUS) 0 EUR
Itella SmartPOST          2.40 EUR
Omniva Pakiautomaat   2.40 EUR
Itella SmartKULLER       3.75 EUR
ELS Kuller (kätte)          3.70 EUR
DPD kuller (kätte)         3.95 EUR

5.3. thaya.ee/pood jätab endale õiguse muuta kohaletoimetamise viise.

5.4. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel.  thaya.ee/pood ja Smartpost ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5.5. Sihtkoha muutumise korral palub thaya.ee/pood Kliendil uued andmed edastada nii kiiresti kui võimalik. Kui kaup on juba postitatud, ei ole sihtkoha muutmine alati enam võimalik.

5.6. Kui saadetis on thaya.ee/pood poolt postitatud, saadetakse Kliendi e-posti aadressile selle kohta teavitus.

6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

6.1. thaya.ee/pood on õigus tühistada Kliendi tellimus juhul, kui arve eest ei ole tasutud 4 kalendripäeva või Kliendi poolt soovitud maksetähtaja jooksul.

6.2. Kliendil on õigus peale tellitud toodete eest ettemaksu sooritamist kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, teatades sellest thaya.ee/pood e-postile epood@thaya.ee vastavasisulises avalduses. Avalduses palume ka märkida oma arve/tellimuse number. Ettemaksuna tasutud 7 eurot kliendile ei tagastata. Ülejäänud ettemaksuna tasutud summa tühistatud tellimuse eest tagastatakse Kliendi pangakontole 2 tööpäeva jooksul, kuid mitte kunagi hiljem kui 30 tööpäeva jooksul peale avalduse edastamist.

6.3. Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on tal õigus see tagastada 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema kahjustamata, kasutamata, siltidega, originaalpakendis ja korralikult pakitud. Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole 2 tööpäeva jooksul, kuid mitte kunagi hiljem kui 30 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest thaya.ee/pood poolt. Kauba tagastamiseks edastab Klient vastavasisulise teate e-posti aadressile epood@thaya.ee

6.4. Kauba tagastamise kulud kannab ostja.

6.5.Toote tagastamise kulud tasub ostja tavalises ulatuses, kuid mitte rohkem kui 10 euro ulatuses, välja arvatud juhul, kui üleantud asi ei vasta tellitule.

6.6. Kui Klient soovib tagastatava toote vahetada mõne teise toote või sama toote teise suuruse vastu, tasub Klient tagastava toote eest postikulu. Uue vahetatud toote postitamise eest tasub thaya.ee/pood ühekordselt postikulu. Iga järgneva vahetuse eest tasub ostja.

6.7. thaya.ee/pood kannab tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei ole see, mida oli tellitud.

6.8. Kui tagastatav toode on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud thaya,ee/pood-st ning toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on thaya.ee/pood õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt toote eest tasutud ning Kliendile tagastamisele kuuluva summaga.

7. Garantii ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

7.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele (VÕS, 11. peatükk, paragrahv 218 lg 2) on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

7.2. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist. Raha tagastamist on võimalik nõuda juhul, kui asendamine mõistliku aja jooksul pole osutunud võimalikuks sobiva toote puudumise tõttu (VÕS, 11. peatükk, paragrahv 222, lg 1).

7.3. Ootamatu defekti ilmnemisel peab Klient saatma e-kirja aadressile epood@thaya.ee järgneva infoga: Kliendi nimi ja kontaktandmed; kaebuse esitamise kuupäev; tootel ilmnenud defekt, palume lisada ka fotod; thaya.ee/pood esitatav nõue; arve number, võimalusel lisada arve koopia.

7.4. thaya.ee/pood ei vastuta:

7.4.1. Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest(maha kukkumine)

7.4.3. Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. thaya.ee/pood vastutab Kliendi ees thaya:ee/pood poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Klient vastutab thaya.ee/pood ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.3 Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

8.4 thaya.ee/pood ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

8.5 thaya.ee/pood ei kompenseeri Kliendi kulusid, mis tekivad asjaolust, et Klient võttis enda peale kolmandate (thaya.ee/pood mittesõltuvate) isikute ees kohustusi käesolevate tingimustega vastuolus olevatel tingimustel.

8.6 thaya.ee/pood ei kompenseeri kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud kasutamata jäänud võimalusi.

9. Muud tingimused

9.1. thaya.ee/pood kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. Andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt ning ei avaldata kolmandatele osapooltele, v.a. siis kui Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viis seda eeldab ning seadusega ettenähtud juhtudel.

9.2. thaya.ee/pood jätab endale õiguse saata Kliendile infot uute toodete ja sooduspakkumiste kohta, kui Klient on tellinud thaya.ee/pood uudiskirja. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist thaya.ee/pood andmebaasist.

9.3. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja thaya.ee/pood Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

9.4. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui thaya.ee/pood õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.

10. Lõppsätted

10.1. Käesolevatele tellimistingimustele ning thaya.ee/pood e-poe ostu-müügilepingutele kohaldatakse Eesti õigust. Kui tellimistingimuste mõni säte on tühine, ei mõjuta see ülejäänud osas tellimistingimuste ega ostu-müügilepingu kehtivust. Tühine säte asendatakse seaduspärase sättega, mis on tühisele sättele õiguslikult ja majanduslikult kõige lähedasem.